Friday 19 October 2012

:: dirimu lah semangat hidupku ::

huiiii...tajuk pon dah jiwang berkarat-karat kan...hee...memang tengah mood jiwang sekarang...hati berbunga-bunga...perut pon dah kembung sebab rama-rama penuh dalam perutt....ngeeee...

entry kali nie nak seru semua yang masih belum berkahwin...segera lah kamu berkahwinnn..hahaha
supaya....supayaaa....n supaya....anda-anda tidak jelez dengan entry kali niee..huihuihui...

ermm...ok lets start da story morry...
baru dekat dua bulan kawen dah ada satu ujian yang buat aku rasa down sangat-sangat...hidup tak tentu arah..belajaq ke mana... otak dok melayang-layang..semua berpunca dari manusia yang tarak hati...huh! tapi tak pa..Allah maha Adil... dengan ujian tu buat aku rasa sangat-sangat DISAYANGI... :)
dia tempat aku lepas segala-galanya...tempat aku cerita semua yang tersimpan...
sentiasa ada disaat aku memerlukan dia...:')
dia pemberi semangat disaat semangat mula down...
(waktu tu aku pikir...waa untung nya ada suami....waaa...bahagianya... sooo....anda-anda..segera lah berkahwin..)
and..satu memori yang tak kan penah luput dari ingatan..waktu hati tak lagi dapat membendung sakit... mata dah xsanggup lagi menahan air mata dari terus menitis... dia ada disisi... Lend me his shoulder... menangis sepuas-puas hati dan melepaskan segala-gala yang tersimpan...:')
Ya Allah..hanya Tuhan je yang tahu persaan aku masa tu...sedih tu makin bertambah-tambah bukan sebab masalah tu saja..tapi sebab dimanja macam tu... rasa disayangi sangat-sangat..rasa hilang semua beban-beban dalam hati.... tu yang sampai bengkak mata-mata..masa sebelum jumpa abg tu tak payah cakap la..bawak keta rasa macam xdak perasaan apa-apa jer..cuma pikir nak pi amek abg dekat kedai...tu ja aim dia...masa tu bersyukur sangat-sangat dikurniakan seorang suami yang sangat-sangat caring..:)
iloveyou...:) syukur Alhamdulillah....

haa..penggila cita korea mesti taw nie cita apa kan..ngehngehhh...



No comments:

Post a Comment