Wednesday 15 February 2012

jodoh ditangan Tuhan..

  bila cakap pasal jodoh...
                         sekarang baru saya sedar....andai kita berkawan 20 tahun sekali pon..
             jika itu bukan jodoh kita....takan kemana jugak..takan boleh jugak kita hidup dengan
orang yang kita sayang tu....macam ustaz Azhar Idrus ckap..jodoh dah ditentu kan sejak kita berusia 4 bulan dalam  kandungan ibu....begitu gak tentang apa pekerjaan kita nanti....bila akhir nafas kita....rezeki kita.....
                       dan segalanya....bila dah terjadi dalam idup nie baru saya sedar semua tu..
   tak guna kita sayang orang 
                         yang tak mungkin jadi suami kita lagi....xmungkin dia jodoh kita....
           sebab perpisahan tu menyakitkan.....saya kena kuat hadapi dugaan hidup nie....
kena kuat untuk hidup bersama jodoh saya sekarang.....okayy...saya nak awak taw sekarang...sy terima awak hadir dalam hidup saya....saya terima dengan hati yang terbuka.....InsyaAllah saya  saya percaya mungkin awak jodoh yang terbaek untuk saya....
   jadi lah suami yang dapat membimbing saya ke jalanNya...
         yang dapat membahgiakan saya....saya yakin awak boleh....
 saya sentiasa berdoa Allah bukak kan pintu hati saya untuk awak..
                           jangan risau tentang masa silam dan semua kenangan-kenangan saya...
                                        semua tu akan hilang....bila saya dah boleh bukak semua pintu hati saya 
         untuk awak...insyaAllah.....tolong saya hadapi semua nie..terima kasih sebab paham...
                              InsyaAllah saya cuba jadi isteri yang terbaek untuk awak....
                                            saya yakin apa yang terjadi ada hikmahnya....
                                              untuk awak... sabar lah menanti detik 10/3....
                                                      dimana kita akn diikat.....
                             yakin lah waktu saya akan cuba buka hati saya untuk awak...

                   

2 comments:

  1. wah..dh ada blog noh...hhah..cuma kasi besarkn skit bahagian tgh ni..ruang tepi tu besar sgt, so nmpk sempit..hihih

    ReplyDelete
  2. haha..sja wat bg kecik...
    ada lma dah...cma x follow ang ja...setahun dah kot...

    ReplyDelete