Wednesday 7 September 2011

" sejak dari start cuti sem ari tu...i try to change my life...lepas apa yang xpenah terjangka p0n akan terjadi..jadi...tak pernah terasa p0n akan mimpi sampai macam tu sekali...terjadi~
aku serikk....aku takot....time tu aku sedar...dah sampai masa utk aku berubah~
aku try...tp still xleh nak constant kan lagi semua tu...tp xpe..atas sokongan kuat....
aku boleh wat semua tu...bolehh....pelan2 ye illiani~
biar la pe org nak kata kat aku...aku akn cuba...ubah....n one day....aku akn ubah segala2 nya...
n...baru2 nie..masa cuti raya...sekali lagi mimpi tu datang......
betul2 menakot kan....bila pikir2....tu lagi satu petandaaa.....
i will try...."
thanx sbb temukan aku dgn dia....thanx sbb tegur aku.....
thanx sbb bg semangat kat aku...thanx jgk sbb marah aku....
hee~sbb tu sy perlukan awk...

No comments:

Post a Comment